PRZECZYTAJ- DOTYCZY TYLKO TEGO FORUM!
1. Nie używamy wulgaryzmów- w końcu jesteśmy harcerzami.
2. Nie spamujemy- tzn. nie piszemy dwóch podobnych postów w nie dużym odstępie czasowym lub pod sobą.
3. Aktywnie uczestniczymy w zabawach i nowych tematach.
4. Po zalogowaniu piszemy nową odpowiedź w kategorii Regulamin, Powitania gdzie przedstawiamy się kim jesteśmy.
5. Zanim utworzysz nowy temat zorientuj się czy się nie powtórzy [możesz wykorzystać opcję Szukaj].
6. Każdy musi mieć avatara i drogę kontaktu- np. stronę, GG, maila, oraz w treści sygnaturki wpisane: stopień, imię i nazwisko, drużynę i Hufiec ZHP [miasto].
7. Jeśli czegoś nie wiesz lub nie rozumiesz zajrzyj do FAQ, a jeśli nie znajdziej odpowiedzi napisz nowy temat w Kategorii FORUM-Pomoc.
8. Na forum zachowujemy MIŁĄ atmosferę, nie kłócimy się, nie wyzywamy, zachowujemy podstawy kultury!
9. Zakaz obrażania innych, nie wolno stosować epitetów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
10. Kolorowej czcionki używa tylko i wyłącznie kadra drużyny [zastępowi, przyboczna oraz drużynowy], w celu upomnienia forumowicza.
11. Punkty plusowe dodajemy tylko wtedy, gdy dana osoba w jakiś sposób nam pomogła np. odpowiedziała nam na zadane pytanie itp. (np. rozpisany stopień, sprawność).
12. Forum jest „dobrem publicznym”. Nad jego pracą czuwają Moderatorzy i Administratorzy. Ich decyzje są ostateczne i niepodważalne.
13. Jeżeli post będzie nieczytelny przez nadmierną inwencje autora [pOkeMoNkIiI sĄ wŚrÓd NAssS] – zostanie usunięty.
14. Przewidywane kary to upomnienia, docelowo ostrzeżenia w systemie forum, oraz kneble i bany. W rażących przypadkach usunięcie użytkownika + ban na IP. Kary nakładane przed Administratorów i Moderatorów są ostateczne i nieodwołalne.
15. Zabronione jest posiadanie przez użytkownika więcej niż jednego konta na forum.
16. Zakaz umieszczania treści i obrazów rasistowskich, faszystowskich,wulgarnych bądź pornograficznych.
17. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
18. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie osobiste uwagi załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). [nie poprawiamy się bezsensownie pod postami ... ]
19. Nie reklamujemy innych for, stron internetowych itp. nie tyczy to strony naszej drużyny oraz innych o tematyce harcerskiej (np. strony innych drużyn, poradniki).
20. Nieznajomość regulaminu, nie usprawiedliwia od wymierzenia kary, bądź jej złagodzenia.